The Many Tails of Cricket

(Page 4 of 5: Viewing Diary Entry 31 to 40)  
1  2  3  4  5  

Dis not rite!!

October 25th 2012 5:48 pm
[ View A Comments (6) ]

Mommy got me a sweader tuday and it does nod fit!!! She got the wong size!!! I can't eben bewiebe her!! She's gunna hab tu take id bak and ged a warger size!! UUGHH!! Bud wen she does she's gunna take pikturs and pud them on here!! I will be soooo cyoot!!

 

Mommy's soooo acited!!!

October 25th 2012 5:02 pm
[ View A Comments (10) ]

Tuday me and momma twained on da weab poles and I was duin gweat!! I pwetty much hab 4 poles down pat!! Mommy so pwowd ob me!! Anyways, on to tha citin stuffs! Mommy is pwanin tu take me tu a giwity twial dis Saturday!! I won't be entered. Mom jus wants tu take me so I can kinda ged used tu tha atmusfere ob twials! BUD!!! Mommy IS going tu enter me in a twial at the end ob December!!!! She sais that she thinks I'll be weady!! I hopes so! Wish me wuck!! And Mommy towd me tu tew yu that she'll upwoad some mores bideos ob me duin giwity, soon!

 

Hewo!!

October 19th 2012 2:46 pm
[ View A Comments (9) ]

Hewo eberybuddy! I gots a bideo to shew yu!! Is ob me pradacin giwity!! Pwease chek id out!!

https://www.youtube.com/watch?v=ljexGHO8RVU&feature =plcp


Fanks!


Wub
~Cricket

 

FANKS EBERYBUDDY!!!!

August 3rd 2012 8:19 am
[ View A Comments (3) ]

Fank yu eberyone fur all my gifties and birfday wishez!! Id wuz a gread birfday!! I gats a squeaky duck and a whole bunch ob busy bonez!! My duck is my newest fabrite toy!!! Fanks again eberyone for all the fotful fings yu say!! It meens a wot!!

Hugs, Wags, and Puppy Kisses,

Cricket

 

HI EVEWY BUDDY!!

June 27th 2012 10:35 am
[ View A Comments (5) ]

ISH ME CWICKET!!! Mommy wants to say sumffin...

HI I just wanted ot say that I'm SOOO sorry I haven't been on much.. A TON of stuff's been happening so I haven't had time... I promise I'll try to be on more... Thanks for reading! :)

 

Pwease!!

October 13th 2011 7:12 pm
[ View A Comments (5) ]

Hi Pwease Pway fur Silbia! Her weg's hert an Mommy's worried that it won't get better by de twial dat dere sposed tu go tu. It wood meen awot if yu wood pway fur her weg tu ged bedder! tanks!

 

Noo page!!!

October 10th 2011 3:29 pm
[ View A Comments (5) ]

HIIIIII!!!! Mommy made ma an Silbia a joint page! Go look at it!!! And fwiend me and her! TANKS!!!!

 

NOO Ubdates!

October 10th 2011 7:30 am
[ View A Comments (16) ]

HIIIIII!!! I's got sum noo ubdates!

Numer won: I's awmost howse twained! Watch dis bideo tu see whats I do wen I need tu go poddy: http://youtu.be/E0iTMOURNgk !!!

Numer tu: I werned tu sit wen told! YAY!

Numer free: I's sweepin froo da nite ebery nite now!!!

 

MOMMA'S SOOO PWOWD OB MEE!!!!

September 18th 2011 6:13 am
[ View A Comments (9) ]

Momma's SOOOO Pwowd ob me cause wast nite was da fiwst nite since she goted mee I ......... SWPET FROO DA NITE!!!! YAY MEE!!! Momma's SO habby!!!!

 

TOMOWO!

September 10th 2011 9:12 pm
[ View A Comments (6) ]

HI! YAYAYAYAY!!! Mommy's SOOOOO 'cited!!!!! I's 'cited tu! I gets tu cum home tomowo!!! YYYAAAAAYYY!!! Wish me wuck! :D

 
  Sort By Oldest First

Cricket


 

Family Pets

The Lovely
Miss
Silvia(AKC)
❀Sadie❀
(RIP 2011)
☞Fidget☜(R
IP 2011)
Storm
Willow
Ripp

Subscribe

(What does RSS do?)