The Curious And Hilarious Life Of Silvia!

(Page 1 of 7: Viewing Diary Entry 1 to 10)  
Page Links: 1  2  3  4  5  6  7  

Good Times!!

January 18th 2014 5:02 pm
[ View A Comments (5) ]

I've been having some good times lately! My knees are both doing well and I'm getting some great food to eat and life's just good! I am super sad that Dogster's closing. But I guess that, sadly, all good things have to come to an end and some point. :/ I wish everyone good luck in the coming year and stay safe everyone!! God bless!

~Silvia

 

Having Fun!!

December 18th 2013 5:10 pm
[ View A Comments (5) ]

HEY everyone!! What are y'all up to? I've just been chilling at home! I stole a few Christmas cookies off of the counter the other day. hehehe They were yummy! Momma moved them out of my reach after I did that. Ha She'll learn someday! I'm getting better again! Momma changed my food to a better food without grains and it's really helping me! She let me do some weave poles and the tunnel the other day. And she also took Cricket AND me for a real walk for the first time an a few months. YAY! It was SO fun! Hey, Momma wants me to tell you to go check out my Brother's newest Diary Entry. She would like to know your input! Well... That's about it! Bark at y'all later!
~Silvia

 

HELLO!

November 21st 2013 8:14 pm
[ View A Comments (7) ]

Long time no see, huh? BOL! Sorry I've been away for so long! I've just been focused on getting better! As many of you know, I blew out my knee a couple years ago and it hasn't gotten better because I keep hurting it every time I get almost well. :/ But I've been doing pretty well lately! Momma took me to the vet the other day and I got the all clear from him! YAY! Momma's glad about that! She always worries that the vet is gonna find something wrong with me or my brother. So far he hasn't, but she still worries. Silly Momma! Well I guess that's about it from me! Just wanted to wish everyone a Happy Thanksgiving, a Merry Christmas, and a Happy New Year! :D

Bark at y'all later!

Silvia

 

OMD!!!!

April 17th 2013 5:04 pm
[ View A Comments (6) ]

I can't believe I got DOTW!! Thank you so much!!! *wags tail so hard* *squee!*

 

More updates on my knee!!

November 26th 2012 3:52 pm
[ View A Comments (3) ]

It's doing SO great!! It even handles jumps really well!! No setback if I do them! They're only set at about 10 inches but I used to not even be able to do that!! YAY!! An I can do the weaves still and the see-saw and the tunnel and chute!! YAY!!! Mom's so happy that I'm getting so much better!! :D

 

Updates on my leg!!

November 15th 2012 7:11 am
[ View A Comments (5) ]

Well... My leg is getting alot better!!!! 100% back to where it was before my accident with the neighbor cat! And a few days ago... I did some agility!!!! I did the easy stuff like the chute, tunnel, seesaw, weaves, hoop(set to as low as it will go), table(set to where it is on the ground), and some jumps(set to where they're on the ground)! It was so much fun!! I love it even more now that I haven't been able to do it much!! Mom thinks I might be able to do agility again!! even if I have to enter preferred! I sure hope so!! Well Mom and Cricket have been training alot!! Almost every day! I watch them but it kinda makes me sad cause I want to be out there doing it. But he's doing great! He gets distracted sometimes! BOL He is getting better about it though! well that about it!! Bark at you later!!

 

Not so great news...

October 25th 2012 5:38 pm
[ View A Comments (7) ]

Well yesterday when me and mom were going for our daily walk I saw a strange cat and I tried to pull away from mom to get it and ended up hurting my bad leg a little! Blahh!!! I't not bad but I'll just have to take a little rest. Mom says I should be back to where I was within a few days! YAY!! Anyways I was just hoping that y'all could pray that that cat would go away! It's a neighbors' cat and the neighbors lives almost a mile away and it still comes and hangs out here!! UUGHH!! I just wish it would stop!
Anyways Thanks for reading!
~Silvia

 

Updates!!

October 19th 2012 3:08 pm
[ View A Comments (6) ]

Here are some updates on how I've been lately!! Well my knee is finally starting to get to where I can run around! Mom has been working my walking time up and up and now I'm at about 30 minutes with some jogging in there!!

Cricket is a little bother as usual. He's such a little boy! Ugghh

bol!

Mom's planning to take him to watch an agility trial next weekend. I miss being able to do agility but mom says I might be able to again!

other than that things have been going as usual!

love
~Silvia

 

PAWLEASE!!!!

October 13th 2011 7:08 pm
[ View A Comments (5) ]

Hey everyone! It's me Silvia! Mommy Wants to tell you something.


Hey! I have a request. Silvia has sprained her leg. It's getting better but she's still limping some. We have a trial coming up in a few weeks. I'm not so sure her leg will be better by then. If it's not, then that's just money wasted and no experience gained. I hope it will get better, though. PLEASE pray for her leg! I would really like it if you would! Also if you would please start a prayer chain that would be great! THANKS FOR THE PRAYERS!!!! Love Silly's Mom

 

HMMMMMMM...

September 10th 2011 9:16 pm
[ View A Comments (7) ]

Mommy told me that I'm getting a surprise tomorow! I wonder what it is! I always love her suprises though so I'm sure I'll love this one too! :D YAY!!! I'll let you now what it is a soon as I get it! :) She said that I'll get it around 4:00-4:30 sometime tomorow ,so, yay!!!

 
  Sort By Oldest First

The Lovely Miss Silvia(AKC)


 

Family Pets

❀Sadie❀
(RIP 2011)
☞Fidget☜(R
IP 2011)
Storm
Willow
Cricket

Subscribe

(What does RSS do?)